+31 628626647 / +31 642035886
Verzend- en Afhaalinformatie
Verzend- en Afhaalinformatie
Bestellingen die op werkdagen voor 13.30 uur besteld zijn en waarvan wij de betaling hebben ontvangen, worden doorgaans nog dezelfde dag verstuurd.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Wij versturen alle pakketten met DPD. Als uw bestelling verstuurd is, ontvangt u hiervoor een e-mail met de verzendinformatie.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Wij versturen alle pakketten met DPD. Als uw bestelling verstuurd is, ontvangt u hiervoor een e-mail met de verzendinformatie.
DPD maakt gebruik van een Track&Trace systeem. Hiermee kunt u zien waar uw pakket is. Op de dag van levering ontvangt u een bericht van DPD.
Daarin staat een tijdvak van één uur waarbinnen uw pakket geleverd wordt. Als u geen SMS of e-mail heeft gehad, kunt u op de dag van levering kijken
op www.dpdpredict.nl hoe laat uw pakket wordt geleverd.
Verzenden naar de Wadden Eilanden
Voor het verzenden naar de Wadden Eilanden wordt er bij ons een toeslag berekend!
Bestellingen met een standaardpakket (Thuisbezorging) versturen wij (zonder extra kosten) naar de Wadden Eilanden, hier nemen wij de extra kosten voor onze rekening.
Voor grootte pakketten kunnen wij dit helaas niet doen, hier zijn de toeslagen zo hoog, dat wij deze wel moeten doorberekenen.
Als u een bestelling wilt plaatsen waar het tarief voor een groot pakket wordt berekend, neem dan contact met ons op.
Wij zullen u dan helpen met het plaatsen van de bestelling.
Als u al een bestelling heeft geplaatst en betaald, dan nemen wij contact met u op om het verder af te handelen.
Wij bieden u standaard de volgende verzendmethodes:
Thuisbezorging
Op de dag van bezorging ontvangt u een e-mail, hierin wordt een tijdvak van bezorging aangegeven.
Bent u niet thuis? Dan kunt u tot 30 minuten voor levering, het moment of de plaats van levering online eenvoudig aanpassen.
U kunt er ook voor kiezen om uw pakket te laten bezorgen in een parcelshop.
U heeft 7 dagen om het pakket bij de parcelshop op te halen, daarna gaat het pakket retour naar Zundapp-Tuningcenter.nl
Servicepunt levering
Wilt u graag uw pakket ophalen wanneer het u uitkomt? Dat kan!
Klik op 'Selecteer Afhaalpunt' u wordt meteen doorgestuurd naar alle Pickup parcelshops bij u in de buurt. U kunt zelf kiezen bij wie u uw pakket wilt ophalen.
U ontvangt een e-mail zodra het pakket bij de Pickup parcelshop is bezorgd. U kunt uw pakket binnen 7 dagen ophalen wanneer het u uitkomt, daarna gaat het
pakket retour naar Zundapp-Tuningcenter.nl.
Brievenbuspakje
Brievenbuspakje is een zending die door de brievenbus kan. U hoeft voor een brievenbuspakje niet thuis te blijven.
U kunt in de winkelwagen zien wat de verzendkosten zijn. Staat hier een bedrag van € 6,25 dan wordt uw bestelling verstuurd met een brievenbuspakket.
Let op! Als u liever uw bestelling met een standaardpakket geleverd wilt hebben, neem dan contact met ons op, dan helpen wij u graag verder!
Afhalen in winkel
Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen. Kies dan tijdens het afreken 'Afhalen in winkel'!
Zodra uw bestelling klaar staat, ontvangt u van ons een e-mail. U kunt dan contact met ons opnemen, om een afspraak te maken om de bestelling op te halen.
Als u wat vergeten bent te bestellen is dat geen probleem. Wij hebben een ruime voorraad van onze producten die u ook zonder bestelling bij ons kunt kopen.
In onze winkel kunt u ook pinnen!
Verzenden Cadeaubon
Heeft u een cadeaubon in de webshop besteld, dan ontvangt u per e-mail een cadeaubon met een code.
Zundapp-Tuningcenter.nl cadeaubonnen op bankpas formaat worden per enveloppe gestuurd, hiervoor wordt € 1,50 verzendkosten in rekening gebracht.
Overige informatie
Bestellingen in een luchtkussen enveloppe versturen betekend dat wij u geen track & trace kunnen aanbieden.
Zo heeft u en ook wij geen zicht op waar het pakket is. Dit is de reden dat wij deze optie niet aanbieden in onze webshop.
Wij kunnen het voorstellen dat u toch graag deze keuze aangeboden krijgt, omdat de kosten hiervoor lager zijn.
Als u dus toch graag voor deze optie wilt kiezen dan kan dat. U kunt dan contact met ons opnemen om de verzendkosten en betaling te regelen.
Houd u er wel rekening mee, dat wij niet aansprakelijk zijn bij vermissing van uw bestelling!
Zo heeft u en ook wij geen zicht op waar het pakket is. Dit is de reden dat wij deze optie niet aanbieden in onze webshop.
Wij kunnen het voorstellen dat u toch graag deze keuze aangeboden krijgt, omdat de kosten hiervoor lager zijn.
Als u dus toch graag voor deze optie wilt kiezen dan kan dat. U kunt dan contact met ons opnemen om de verzendkosten en betaling te regelen.
Houd u er wel rekening mee, dat wij niet aansprakelijk zijn bij vermissing van uw bestelling!
Belangrijk!
Het kan voorkomen dat wij voor een andere vervoerder kiezen om uw bestelling naar u bezorgadres te sturen.
Dit kan verschillende redenen hebben:
-Pakket te groot
-Te veel vertraging door de vervoerder
-Inleverpunt gesloten
-Etc.
Als wij uw pakket met een andere vervoerder sturen, krijgt u altijd een track & trace code van de verzendpartij!
Bij orders met een totaalbedrag boven de € 175,00 worden geen verzendkosten berekend.
Dit is alleen van toepassing voor standaardpakketten (dus geen grote) en afleveradres is in Nederland!